2017. március 10., péntek

Sütés nélkül ......elronthatatlan torta....



Hozzávalók a "tésztá"-hoz:


250 g pirított, őrölt mandula
200 g mag nélküli datolya (pár órára vízben beáztatni)
1dl tiszta víz


Hozzávalók a krémhez:
4 db érett avokádó
140 g jóféle kakaópor
100 g kókuszvaj
200 g kókuszvirág cukor /vagy nádcukor, ízlés dolga/
vanília kivonat

Elkészítése:

Az őrölt mandulát a datolyával, pici sóval pürésítettem. Ha túl száraz, öntsünk hozzá egy kis tisztított vizet, attól krémesebb lesz.A tortaformát kibéleltem a folpackkal és belenyomkodtam az aljába a datolyás- mandulás keveréket, majd a mélyhűtőbe helyeztem megkeményedni, amíg elkészítettem a krémet.
A krémhez valókat robotgépben jól kikevertem habosra. Rákanalaztam az "alaptésztára" , és egy órára ismét a visszadugtam a fagyasztóba. Utána áthelyeztem a hűtő polcára, ott szépen lassan karcsúsodott, míg el nem fogyott.
 A tetejét kedved szerint jól megpakolhatod idény szerinti gyümölcsökkel, magokkal, kókuszreszelékkel.

Tömény energiabomba, amiből  kis szeletke is elegendő és igazán ellenállhatatlan édesség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Legújabb finomság

Almás pite

Hozzávalók a tésztához: 60 dkg liszt – kamut liszttel a legfinomabb 12 dkg nádcukor 25 dkg vaj vagy Ráma vajas íz 4 evőkanál t...

Népszerű bejegyzések